Gzderin_91 benimde Pazartesi kontrolüm var 40+3 ün suan 41 den fazla bekletemem dediler banada ya suni vericekmiş yada catı durumuma göre sezeryan dedi suniden cok korkuttular beni bide gecen aksam hastanede yattım 1 gece Dogumhaneye girdim oyle korktum ki bidaha nasıl cıkıcam oraya bilmiyorum 🙄