Arzu8555 suan tam olarak dogumunun aynısını yasıyorum 40+2 yim ve bebeğim tam inmemiş baş geliş ama biraz yukardaymıs hic bi sekikde acıklığım yok sancı dediğin sey kasık altında uyusma gibi birsey mi suan cok canım yanıyo dakıka bası tuvalete gıdıyorum mınıcık yapıyorum ama yaparken canım cok acıyo