KevserT sanırım senle aynı durumdayız , suyumuz iyi olduğu icin bebek keyifli gelmek istemiyor, bende herşey doğal gerçeklessin diye kendimi cok sartlamisim o yuzden tedirgin hissediyorum ama 41 e kadar yolu var umarım kendiliginden gelisir 😊 bunu yazarken bile bebek icerde kıpır kıpır , normalde bu haftalarda hareketler yavaşlıtor diyorlar 😂