Babyymamaa Bz de 38+5 olduk ama bn bi kaç hafta daha kalmasnı istyrm zayf brz çnkü kıyamam çk minnak ztn gelesi de yk😔normal doğumu beklyrz bu arada
Zeynepyesim Selintzr yok canim hatta sanci cayi varmis yurt disinda yapiolar .. karanfil cubuk tarcin tze zencefil kakule ve mine çayı karıştırıp iciliyormus doktor gelmezse suniyle baslatcam deyince bunu yapiyolarmis ordaki ebeler
esmaynyl GozdeCelik bende de bişey yok beklemedeyim 😊 bugün kurana gittim hoca dua verdi kolay Doğum için sende oku .Summessebıla Yeşersin 99 tane okuyup elime sağ eşime üfleyip karnıma süreceğim . İnşirah süresi 3 defa okunacak .
Hgelif 38 olduk bizde hurmalar squatlar çömeller zaten kızın prşinde koştrmaca buarada oda 23aylık hc durmuyorum yani yerimde ama doktor biraz önde kilosu falan zor olablr normal dogum dedi ama bakalım bu ikinci olacagı için acıkcası yine normal dogum taraftarıyım
GozdeCelik Gozde19 Doğurmadım 😒 ama çarşamba tekrar kontrol var eğer bu hafta içindede olmazsa cuma günü suni ile giricem doğuma @esmaynyl