GozdeCelik esmaynyl kız benimki bide kıza erken doğuyor derler nerdeee 😂 tabiki haber veririm sende haberdar et 🙏🏼
esmaynyl GozdeCelik valla keyfi yerinde bence bu sıpaların gelmek istemiyorlar 😂 benim tek düşündüğüm şey şimdi 41 . Haftaya kadar doktor beni bekletecek Sonra normale elverişli değiliz deyip sezeryana almak isterse diye düşünüyorum 🙄
esmaynyl GozdeCelik çatı muayenesi oldum elverişli dedi ama şimdi ne açıklığıma baktı nede yumuşama var mı diye baktı ilginç geldi
hilalyavuz Yaaaa çok heyecanlı kızlar okurken ben heyecanladım sizi düşünemiyorum son zamanlar nasıldır acaba 😍 Rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin doğum hikayelerinizi okuyalım inşallah 🤲🏻🥰 bizim yolumuz daha uzun 9.haftaya yeni girdik 🤗
esmaynyl Akbasinci yok çatı muayenesi normal Doğuma elverişli misin diye bakılıyor tabi açıklığın var ise doktor söylüyor .ilerleyen haftalarda yine bakılması gerekiyor . Benim ki bakmadı
GozdeCelik esmaynyl pazartesi kontrolünde bakar çatı muayenesinde normal doğum dediyse normal olacaktır yinede kendini bunun stresine sokma sağlıkla gelsin elbet çıkacaklar dışarı napalım 😃