Lamiam 38+1 olduk bizde de gelen giden yok bugün doktor kontrolümüz var bakalım bende merak ediyorum çatı kontrolümü ne yapacak mı diye😕
esmaynyl GozdeCelik aynı durumdayım seninle 40 haftalık oldum yarın kontrol var . Doktor haftaya Cuma’ya kadar bekleriz demişti Bebek gelmezse . Hangi hastaneye gidiyorsunuz
GozdeCelik esmaynyl istanbul yenibosna safa hastanesine gidiyorum. Bugünkü kontroldede bi gelişme yok vajinal muayene yapıldı yumuşama var güzel dedi bekleyeceksin sezeryanlık bir durumun yok bebekte gayet iyi dedi Pazartesi tekrar gideceğim. Kontroller sıklaştı tabi sancı su kanama gibi durumum olmazsa Rabbim hayırlısını nasip etsin ne diyelim 🙏🏼
Semraca 38+2 bugüne kadar sancı ağrı hiçbir şey yoktu bugün bel ağrısı kasık bacak ağrısı sürekli olarak var bide bebiş aşağı indi herhalde göbeğim çok dikti aşağıda duruyor şimdi. Bugün de çok hareketli kızım geliş hazırlığı herhalde bunlar :)
Zeynepannesi KevserT ben bugun oldum anlik acidi gecti sonra burda bazi arkadaslarinkini okumustum cok acidi fln diye ama kendini kasmayinca pek acimiyo yani benimko pek acimadi
KevserT Zeynepannesi benim de acımamıştı da doktor biraz hareket ettirdi elini orda o zaman acıdı birazcık ama dayanılmayacak gibi değilmiş kolay😘
Akbasinci KevserT benim bayan ebe baktıgında acımadı bastırınca biraz acıdı ama doktorum erkek o daha bakmadı acır mı bilmiyorum yarın bakıcak alttan insan her ne kadar kasma desede yabancı bir insan seni muayne ediyor ne kadar sakin olup rahat edebileceksin ki
KevserT Akbasinci evet ama sen orayı düşünmemeye calıs çünkü elini falan oynatıyor herhalde uyarıyor açılsın diye bilmiyorum ki
Merve3 Arkadaslar bizde 38+3uz bas asagi pozisyondaydi dun kontrolde oglum ama ne bi acilma ne bi sanci hicbisey yok oturma banyosu omerdi doktoeum nasil oluyor bu bilen varmi
esmaynyl GozdeCelik amin inşallah kendiliğinden gelir sancıların müdahaleye gerek kalmaz . Bende ueni geldim hastaneden vajinal muayene falan yapılmadı Pazartesi tekrar çağardı GozdeCelik
35ebruada Başta gelmeye meraklıydı şimdi gelmek istemiyor . Kızlar benim anlayamadığım birşey var yalancı sancı düzensiz olan masaj hareket duş ile geçen sancılar değil mi , gerçek sancı da belirli saat veya dakika aralığı ile düzenli olan ve geçmeyen sancılar . Benim son bir haftadır belimde kaşıklarımda sancı var özellikle akşamları oluyor ama yalancı değil sanki pozisyon değişsemde masaj yaptırsam da geçmiyorrrrrr gerçekte olduğunu düşünmüyorum düzenli saat ve dakika da gelip gitmiyor bu neyin nesi aceba 🤦♀️🙄Dün gece vardı eşim biraz masaj yaptı uyumuş kalmışım sonra gece lavabo İçin kalktım hala sızı gibi sancı vardı anlamadım gitti.
GozdeCelik 35ebruada dün geceden beri bende öyleyim gidip geliyor vakti zamanı düzensiz nstde herhangi bişey çıkmadı rahim doğuma hazırlanıyor diyorlar son haftalarında bunların olması normalmiş. Sancın dayanılmaz şekilde olurda sıklaşırsa yada suyun nişanın gelirse hastaneye git derim çünkü hastanede çatala çıkartıp saatlerce yatırıyorlar yada dolaş diyorlar sancılar düzene girmeden en iyisi evinde çekmek ilk sancıları bence Rabbim sağlıkla kavuştursun 🤲🏼
35ebruada GozdeCelik Evet çok garip her Ağrı’da hastaneye de gitmek isteyen biri değilim zaten bu ağrılarla bişey de yapmazlar Ne yalancıya yakın Ne gerçeğe bide insan bilmeyince ilk çocuk malum insan anlam veremiyor . Allah yardımcımız olsun inşallah yolu yarılamış şekilde hastaneye gider bu süreci atlatırız 🤲🏻
Rnsvdlk KevserT bana suyum hala iyi oldugu icin keyfi yerinde , haftasını gecebilir dedi.39+2 yim suyumda neden azalmıyorsa? Aranızda bu şekilde olan var mı? Açıklık var ,bası dogum kanalına girmis ama kizim icerde suyun icinde keyif yapiyormus 🙃