Melike_18 Şafak kaç kızlar 39+1 olduk bu bebişler geç mi gelmeye başladı herkes gelmiyor diyor 😂 ekim anneleri ne durumdasınız
Mavilianne Melike_18 39+2 🐣 Yalancı sancı var kasılma hepsi mevcut açılma yok 🤷🏻♀️ bekliyorum öyle 😂
Zeynepannesi KevserT ben bugun oldum anlik acidi gecti sonra burda bazi arkadaslarinkini okumustum cok acidi fln diye ama kendini kasmayinca pek acimiyo yani benimko pek acimadi
GozdeCelik An itibariyle 40 oldum 🤦🏻♀️ Yarın kontrolüm var son gün olması sebebiyle ama doktorum 1 hafta bekleyebilirsin demişti sezeryan yada suni isteyeceğim bunaldım 🤷🏻♀️
esmaynyl GozdeCelik aynı durumdayım seninle 40 haftalık oldum yarın kontrol var . Doktor haftaya Cuma’ya kadar bekleriz demişti Bebek gelmezse . Hangi hastaneye gidiyorsunuz
Melike_18 Mavilianne bende onlarda yok maalesef bi bugun 18 22. De geldi 20. 20 de geldi 11.54 de geldi ondan sonra ses yok bide çatımda agrı var biraz arada geliyo 😐
Mavilianne Melike_18 Çatı ağrım bazen kuvvetli oluyor benim yürürken çok zorlanıyorum. 2-3 güne gelir dediler ama açılma yok nasıl olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️
Akbasinci Mavilianne yürürken bende zorlanıyorum yanma batma oluyor ama gelmiyor beyfendi hareketleri aşırı sert birde artık dayanamıyorum
Akbasinci Mavilianne yok hiç çıkmadı çıkmıyor diye bağlamadı zaten en son açılma yok dedi doktor 🤷🏻♀️
Nihanmutlu Mavilianne ben 40+1 deyim nst de sancı çıktı ama ben bişey hissetmiyorum🤷🏼♀️ Acılmamda tek parmak😔
Akbasinci Mavilianne bir iki kez benimde görünüyor ama sürekli olmuyordu geçen hafta bağlamadı o yüzden
Mavilianne Akbasinci İlk girdim 40’ları anca gördük. Dün gece girdim 90’lara cıkıyor ama düzen yok 🤷🏻♀️ Yarın yine giricem bakalım çağırdılar ne olacak merak ediyorum
Akbasinci Mavilianne benimde Cumartesi günü kontrol var çatı muaynesi yapcak 🤦🏻♀️ Ayaklarında uyuşma hissediyormusun sende