Snszasla Slnbsr yani anlaşmalı olma ihtimali de var tabi bende o yüzden folbiol mu iyi olur dedim ama kullanıp memnun kalan gerçekten çokmuş ben folbiol daha yaygın kullanıyor sanmıştım
Slnbsr Snszasla Snszasla valla bana sağlık ocağı vermişti nerden baksan 1.5 sene içtim ben folbiol bi zararını da görmedim. Sanırı gebelikten sonra vermiyolar Gebelikten önce veriyolar
MammaB Snszasla gebelik başında folbiol kullanıyordum ben de sadece folik asit. 4. Aydan sonra da regenesis max kullanmaya başladım balık da yemediğim için doktorum onu önerdi. Kısmetse doğumdan sonra emzirme döneminde de bir müddet kullanmayı düşünüyorum
Snszasla MammaB bana direk regenesis kullan dedi ısrar etmeme rağmen folbiol kullanma dedi hamile iken kullanan da varmış bu içimi de rahatlattı açıkcası demekki bebeğe de gerçekten faydası var emzirme de de süt için faydalı diyorlar bu yüzden sevindim valla Sizinde memnun kalmanıza
Snszasla Slnbsr evet gebelik den sonra bıraktırıyorlar onu doktor onun dozu ağır dediği için bende kararsız kaldım hangisi olsa diye
Slnbsr Snszasla folik asit zaten çok faydalı bir şey sadece bebek için değil. Bizim içinde gebelik olmasa bile çok faydalı. Kalp krizi riskini falan azaltıyo Zaten normal ilaç gibi değil vücuttan idrarla atıyosun
Aysen_10 Snszasla Ben kilo almadım 7. Aya kadar iyi de baslenemiyordum endişe ettim bebeğin sağlığı için doktorum Regenesis yazdı, faydasını gördüğümü düşünüyorum sağlıklı bir bebeğim oldu sonuçta.
Snszasla Aysen_10 ya öylemi çok sevindim sizin adınıza bende kullanmaya devam edeyim ozaman bebeğe iyi geliyorsa demekki dogru yoldayım 🤗
Aysen_10 Fazla haplarımi hâlâ atıyorum aklıma geldikçe takviye sonuçta gebelikte bebeğe dolaylı yoldan geçiyorsa şimdi de süt ile geçer.
Snszasla Aysen_10 tabiki de geçer sonucda zararı yok vitamin tamamen süt için de kullananlar varmış mutlaka bebeğe de iyi gelir
Kucugum51 Snszasla regenesıs max kullanıyorum yaklaşık 4 aydır doktorumun tavsiyesi üzerine basladım cnm cokta memnun kaldım 😘
Badevehande Regenesis max kullanıyorum bende memnunum hatta diğer vitaminler bende ishal yaptı bunun tadı bile yok yutması kolay
Snszasla Badevehande benim de bazen mide bozması oluyor ama ilaçla alakası yoktur galiba ama içmesi ilk başlarda yutarken zor gelmişti bana bombeli olduğu için şu an baya alıştım