Snszasla Folbiol gebelik düşündüğüm zaman ve gebeyken 3aya kadar kullandım,doktorumun onayıyla tabi..sonra dr bana regenesis yazdı. Bence sürekli gidiyorsanız doktorunuzu dinleyin derim👍🏻
Bu arada kimyasal geçirmiştim ben de sonrasında korunmadım yani bana doktor korun demedi korunma da demedi,normal devam ettik..o zamandan sonra hep folbiol kullandım.