Slnbsr Snszasla bende gebelikten önce folbiol kullandım, hamile kalınca doktora gittim folbiol içim çok ağır gerek yok dedi. İmom verdi multivitamin
Snszasla Slnbsr Benin doktorum da folbiol un agır olduğunu söyledi o yüzden bunu önerdi söylediğiniz ilacı ilk defa duydum ona da bi bakayım
yenigebis0335 Snszasla Rabbim bana gebeliği düşük yaşamasaydım temmuz da doğum yapacakdım haziran ayında hamile kaldım işt e bu şekilde nasip etti belki temmuzda çok üzülecekdim şimdi rabbim kulunu gene üzmedi binlerce şükür hamd olsun diyorum 🤗 DARISI BAŞINA KARDEŞİM 🙏🙏🙏
Snszasla yenigebis0335 gerçekten de insan bunda da bi hayır var diyor gebelik olduğunu öğrenince insan ister istemez herseyin hayalini kuruyor istemsiz bi şekilde hem de ben hamile olduğumu öğrendikten sonra 2 kez rüyam da düşük yaptığımı görmüştüm hissettim galiba sonrasında zaten rüya da gerçek oldu nasip değilmiş sizin içinde hayırlısı buymuş demekki hem sizin için bende bebek için rabbim öyle büyük ki insana daha çok şükretmesi gerektiğini gösteriyor bu günümüze şükür olsun ne güzel 19haftalık olmuşsunuz cinsiyeti belli oldumu bebişin🤗👼🥰
Snszasla Raniniii evet devlet karsılamıyor fiyatı benim için önemli değil yeterki iyi gelsin ve sağlıklı bi şekilde olsun doktorun size öyle demesi beni de sevindirdi demek ki vitaminler gerçekten ise yarıyor hamile iken de kullanıyormussunuz demekki bebeğe gerçekten de iyi geliyor buna sevindim
Raniniii Snszasla içeriği çok iyi bir ilacmis düşük riskini ortadan kaldiriyor falan yaziyordu ilk kullanmaya basladigimda arastirmistim sende google amcaya bir sor istersen 😅 Rabbim sanada nasip etsin insallah sağlıklı bir evlat dua edicem senin icin
yenigebis0335 Snszasla kesinlikle hiç isyanda etmedim dedim rabbim nasip etmedi vardır bi hayr bi planı hayırla vaktinde tekrar nasip et Allahım diye bazı zamanlar ağladım insaniz olsaydı lara giriyoruz ama rabbim öyle güzel zamanlarda nasip ediyorki Bin şükür 🙏🙏 Evet belli oldu Rabbim evimize bereketiyle inşaAllah bir prenses yollayacak cennetinden ❣🙏🙏 yazıyorum ama dua ediyorum durmadan sana vee tüm isteyen kardeşlerime rabbim senden de ve hamileyim diye post açmayı bekleyen bacılarıma da nasip etsin 🙏🙏
Slnbsr Snszasla bana doktor verdi gebe kalınca Multivitamin ama pahalı 55 küsür Ya bence verdikleri de anlaşmalı oldukları vitaminler gibi geliyo
Snszasla yenigebis0335 insaniz canım dedigin gibi düşünmeden edemiyoruz ki ama rabbim hayırlı bi şekilde nasip etmiş hem de prenses geliyormuş 🥰rabbim onun da güzel ahlaklı iyi bir insan olmasına yardımcı olsun inşallah bende istiyorum bi bebisimiZ olsun evimiz daha da şenlensin diye ama nasibimiz ne zaman ise rabbim hayırlı bi şekilde sağlıklı bi şekilde versin 🥰insallah güzel gecer prenses le hamilelik süreci Doğum hikayenizi okurum buradan belki ozaman bende yasarım tekrar bu duyguyu 🥰rabbim kolay Doğum nasip etsin sana canım bebişinde sağlıkla büyüsün güzel duan ve dileklerin için çok teşekkür ederim hamilelerin Duası kabul olur derler inşallah bana da nasip olur 👼🤗
yenigebis0335 Snszasla amin bacım amin rabbim gönlüne göre versin vaktinde hayırlı sağlıklı bir bebiş 🤗 çok teşekkür ederim rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın hayırlı cumalar 😘🤗
Snszasla Raniniii 😀öyle özellikleri olduğunu bilmiyordum Google amca iyi fikir 😀 insallah canım ya allah kimsenin kucağını boş bırakmasın ama ben kullanan çok değildir belki de diye düşünürken aksine hem kullanan hem de memnun olan çokmuş çevre hep folbiol dedigi için.iyi bi vitamin mis içim rahatlardı gerçekten bu konuda yanlış yapıyorum sandım 🤭çevre insanı nasılsa etkiliyor amin inşallah isteyen herkese nasip olur 🥰duaların ve iyi dileklerin için allah razı olsun inşallah sende sağlıkla bebişini kucağına alırsın canım kolay ve güzel Doğum olsun bebişin sağlıklı sıhhatli olsun inşallah 🥰 Doğum hikayeni okuruz inşallah buradan🥰🥰🤗👼👼
Minnosizmmm Snszasla gebelikten önce folbiol kullandım 1 tane kimyasal yaşadım yine kullanmaya devam ettim 3. Ayda hamile kaldım özel e gittiğim halde doktorum kullan ama yarim kullan ya da 2 güne 1 iç dedi zaten 11. Hafta da bıraktırdı
Mrvcbr Raniniii bende 5-6 aydir regenesis max kullanıyorum eczanelerde cok pahalı dedigin gibi 67-68 tl. Netten alıyorum son 4 kutudur. Internete 32 tl. doktoruna sordum son kullanma tarihi gecmediyse sıkıntı yok dedi. Bence bi deneyin ben 2 kere 2li siparis verdim hala kullaniyorum 37. Haftadayim 1 kutuya vercegini 2 kutuya veriyorum
Snszasla Jralkan regenesis hakkında kayınpederiniz ne düşünüyor acaba merak ettim bi doktor olarak yorumu ne olurdu bu konuda
Snszasla Slnbsr yani anlaşmalı olma ihtimali de var tabi bende o yüzden folbiol mu iyi olur dedim ama kullanıp memnun kalan gerçekten çokmuş ben folbiol daha yaygın kullanıyor sanmıştım