Aslgly herkes mükemmel geçirmiş sanırım bu aşamayı ama ben 3 gün kullanamadım kolumu. Korkutmak istemem ama ağrısı çok ağır da olabilir onu da bil arkadaşım hani herkeste aynı sonuçlar olmuyo. Bir de bebek hareketlerine bsey olmuyo demişler 2 gün hareket etmedi bebeğim ettiyse de çokkkk az ki hissedemedim ve bir sürü başlık açıldı buraya bu konuda yalnızım sandım ama bi çok kişi burda ben gibi şeyler de yaşamış. Asla evham yap demiyorum ama velevki karşılaşırsan olumsuz bişeyle şaşırıp üzüleceğine neler olacağını bil ki endişelenme diye yazdım sana. Şimdiden geçmiş olsun 🙏