Aslgly burda denk geldikleriniz gerçek ama canım diyorum ki iyi tarafından bakın olumsuz bir durumla karşılaştığınızda doğal bi süreç olduğunu burda yazanlardan öğrenebilirsiniz. Bu ne aşıdan korkmak ne abartmak gerçekten ağır geçirenler var evet ama herkes aynı değil bak senin postunda herkes iyi geçirmiş bunu ama aksi durumda olanlar da gerçek. kafaya takılacak bsey yok aksine ağrısa da normal burdan çıkacak tek sonuç bu..