Aslgly Kızlar yarın sabah aşı olcam ama aşırı korkuyorum yan etkilerinden falan. Ama doktorum ol dedi. 20+6 yım. Yaptıranlar var mı?
defne55 Aslgly bende yaptırdım iki gün kolumda az bi ağrı oldu okadar herhangi bi yan etkisini görmedim
Fatmisko Aslgly canım üstüne yatma kolunun bide fazla iş yapma o kolunla sıkıntı olmuyo onun dışında beb üstüne yattığım için şiişmişti bir hafta
Bertug-Tugberk-Mom Aslgly 2 dozunuda oldum , burda okuduklarımdan çok etkilenmisim korka korka yaptirdim ama hiç bir agri sizi şişme vs yaşamadım, merak etme bisey olmaz aşıdan sonra buz uygulaması yap bi süre 👍
Aslgly Bertug-Tugberk-Mom evet bende korkuyorum bebeğin hareketlerinin azaldığını falan söyleyen de olmuştu ☹️
Damladinc Aslgly bende 5 gün oldu yaptıralı ne acı ne ağrı normal bi iğne gibiydi tamamen bünye ile ilgili bazıları çok abartılı yazı yazmışlardı baya korkmuştum ama daha iğne biter bitmez acısıda bitti 🤷🏼♀️
Burcu77 Aslgly iki doz oldum hic acimiyor eli hafiftir insallah korkma 😊 2. gun sadece kolunu cok kaldiramiyorsun o kadar buzla yada kolonya ile bastirarak masaj oneririm daha dogum yapicaz insallah aşı ne ki🤩🤩
Aslgly Burcu77 ayy evet sormayın o yönden bakınca da bi tuhaf 😂 canımdan can çıkıcak ben hala aşı derdindeyim 😂🤷🏼♀️
Ozdenoz 2doz vuruldum hiç boşuna korkma canım sadece hafif bir sızıntı oluyor, hatta 2. De o bile olmadı
Menis21 Aslgly Bende endişelendim çok takıntılıyım bende yan etki konusunda ama hiçbirşey olmadı kolda hafif bir ağrı o kadar
beyazguvercinim33 Aslgly valla 24 haftada oldum ne iğnesini hissettim ne de ağrısını hiç ağrımadı bebeğin ve sizin sağlığınız için yapılması gerekli
ballicoreklerim Aslgly yarın bende gideceğim ikimize de geçmiş olsun şimdiden ama aşı yapıldıktan sonra mümkünse o an yada eve gidince buz koy ben ilk dozu ağrısız atlattım. Darısı buna inşşşalah
hllaltas25 Aslgly korkacak bir şey yok doktorun önerdiyse içine siniyorsa yaptır ikinci dozda hiç yan etki yaşamadım diyebilirim
Hamileanneler_25 Aslgly ya normal bi aşıdan farkı yok bazıları abartiyor iğne alt tarafı 1 saniyelik bisey hiç acımıyor acısada öldürmez ben iğnenin girdiğini bile hissetmedim hiçte yan etki yapmadı ne ağrı oldu ne bisey . Ebenin eli hafifti bide insan bünyesine bağlı birazda