Bebegimmvebenn ben süpürme yere eğilerek silme koltuk çekme itme(altını silmek için) cam silme, kışlık konserve ve dondurucu hazırlığı dahil herşeyi yaptım İstanbul’dayım annem karşıda oturuyor aracımız var ama eşim uzun oturunca sıkılıyor diye toplu taşımayla gidip ertesi günü eşime kendimi aldırıyordum hatta bu süreçte çalıştımda (türban tasarımcıyım ilk 3 aylık süreçte randevular vardı saatlerce ayakta kaldım hatta bazen pek beslenemediğim oldu) çok şükür bende bebekte sağlıklıyız 23. Haftadayım önümüzdeki 3 hafa içerisinde taşınıcam yine korkunç bir maraton beni bekliyor ama kalkarım inş altından 😊 dediğiniz gibi sakınan göze çöp batar diye çokda sakınmadım ama sizide çok iyi anlıyorum 4 yıllık uzun bir süreçten sonra elbette ki kendinizi koruyun doktorunuz zaten sizi yönlendirecektir ama yinede birazcık daha hayata katılmanızı tavsiye ederim psikolojik olarakda olumsuz etkileyebilir hayatınızın bu denli kısıtlanması