Ezgky2323 sagolun ☺️Tehlikem yok rutin işlerimi yapıyorum sadece ağar iş yapmadım ağar kaldırmadım korku kötü düşünmek de degil benim ki sadece dört sene sonra olunca tedbir almak sanırım 🤷🏻♀️ çevremde çok örnek var uzun yola gidip bebeğini kaybeden ağar iş yapıp bebeğini kaybeden veya düzenli beslenmeyip bebeğini kaybeden vs. En azından allah korusun birşey olursa dikkat ettim rabbim nasip etmedi derim vicdanım rahat olur ama ilk üç ay bebegin organ gelişimleri oluştuğu için dikkat etmezsem birşey olduğunda keşke dikkat etseydim belki böyle olmazdı demek istemiyorum vicdan yapmak istemiyorum sanırım tek düşüncem bu 🙏 yoksa negatif kötü düşünmüyorum çok evhamlı da değilim bu ay dolsun yürüyüşlere başlayacağım hareket önemli zAten ☺️