Huzur41 canım zorunlu sezeryan sebebi değil 4 kilo üstü ol ası.Ama dr çatı muayenende yeterli genişliği görmediyse sezeryane yönlendirebilir.
Benim kayın validem ilk oğlunu 5kilo doğurmuş eşimi 3,5kilo ama ilki daha kolaydı dedi.Ben de mümkün mü diye merak edip araştırdım iri bebek kendini daha kolay itebildiği içinmiş.
Nen de normal doğum istiyorum ama dr mantıklı bi açıklamayla sezeryn derse itiraz etmem.Önemli olan bebeğin de benim de sağlıklı olmamız.
Sen de üzülme sağlıklı olan hayırlı olan olsun inşallah.