Huzur41
Bence önemli olan kilosu değil baş çevresi sonucta kafası ciktimi gerisi de geliyor 😅
Benim doktorum da 4 kiloyu gecerse sezeryana alırız demişti 39 haftalıkken doğuma gittim usg de son 3600 çıkmıştı 3 gün sonra doğumda 3830 çıktı..
Kilosu fazla olsa bile normal doğumu denemek isteyecektim ve doktorum gun vermeye kalksa da kabul etmemeyi düşünüyordum tabi nasıl olurdu bilemem
Benim mantığım normal olmazsa da zaten sezeryana alıcaklar ha planlı ha plansız