Sakura-chan 3 doktora gittim ben canım yani 33 haftalıkken başka doktora 35te başka doktora en son da bu doktora karar verdim ve hepsi de farklı hastanedeler bende diğerlerine inanmadım bebeğe 3 hafta önde diyorlardı kilosu hep fazla oluyordu inanmayıp hastane değiştirdim ama burda da doktor iri deyince demek ki gerçekten kilolu dedim. Benim kuzenime de 4 kilo üzeri denilmişti 3200 doğurdu ve sezaryenle bende bu durumu yaşamak istemedigimden doktora emin misiniz çok eksik çıkma payı ne kadar demistim doktor da senin bebek iri büyük belli çok fazla eksik çıkmaz 100 200 gram en fazla ama bebeğin 4 buçuk vardır dedi bana