Eylem Nuranaliayaz1 aslinda fiyat pahali gibi sadece video ve 10 resm icin 350 tl cok ta uygun degl resmlern tanesi dışarıda 50 kuruş 5 tl yapiyor videoda toplam 30 dakika ama dışarıdan kabul etmiyolar maalesef fotoğrafçı o ani da ölümsüzleştirmek istiyince mecbur kaldk🙂🙂🙂
Nuranaliayaz1 Eylem evet ama inanın değer çünkü çok güzel ani kalacak size hemde profesyonel makinayla çekiyorlar, Benim ilk doğumumda bu kadar yaygın değildi fotoğrafçılar falan eşim kendi telefonundan çekmişti fazla resmimiz videomuz yok malesef
Nuranaliayaz1 Eylem peki hamilelik çekimi yaptınız mı bildiğiniz bir fotoğrafcı var mi dış çekim için fiyatıda uygun olan hamileyken eşimle oğlumla anı kalsın diye dış çekim de istiyorum ben albümlü tekirdaği fazla bilmiyorum 4 yıldır burdayım
Ikinciyibekliyorum Akin59 bende yaşam hastanesi Levent Dumana gidiyorum . Ilk doğumumda da yaşam hastanesi abdurrahman Dağci ya gitmistim. Sımdi kendileri hastanede olmadigi icin muayanane actigi icin hastane ortamini tercih ettigjm icin levent dumana gidiyorum 🙂
Eylem Nuranaliayaz1 silivriden en yakin kiz arkdsmin eşi fotoğrafçı kendi sutudyosu var o hediye albüm yapmıştı doguma da o giricekti kabul etmediler rüya fotoğrafcıklk tavsiye ederim ama tekridgda
Nuranaliayaz1 Eylem tamam canım bende tekirdağ da çarşıda oturuyorum zaten temmuz gibi düşünüyorum araştırıp iletişime geçerim o zaman teşekkür ederim
Estur Nuranaliayaz1 canım eğer görüşürsen ve makul bir fiyat alırsan post açarak paylaşır mısın bende hamileliğin son ayında Doğumda ve birde yeni doğan fotoğrafları istiyorum biraz fazla istiyorum ama 😂 fiyat uygun bulursam inşalah hepsini yapacağım
Nuranaliayaz1 Estur 11 haftalık çok küçük zaten canım 14 de kesin görebilir benim şuan 11+3 1 hafta sonra 12+4 de gideceğim 2li tarama için sonra kontrol için gittiğimde 14 haftalık olacak o zaman görür inşallah 😊
Nuranaliayaz1 Estur tamam canım ben şimdilik hamile dış çekimi istiyorum panoromik albümlü,doğum içinde acaba hastanenin anlaşmalı fotoğrafçısı var mi bilmiyorum sormadım belki vardır
Eylem Akin59 geceligi 500 1000 tatlim ama zaten normal oda da özel oda banyosu vs var tek kişilik özel odalar süsleme yapan ve cok ziyaretçisi gelicek olanlar için ben düşünmedim
Ikinciyibekliyorum Akin59 ilk doğumum sezeryan oldu kalp yetmezliği oldugu icin bende. Simdi ikinci dogumumuu da sezeryan olacagim cunku riskli bir gebelik geciriyorum. Levent beyle konusmadik ne diyecek dogum icin ama normal dogumu abdurrah dagci önermemisti kalp hastaligim oldugu icin .