Akin59 ilk doğumum sezeryan oldu kalp yetmezliği oldugu icin bende. Simdi ikinci dogumumuu da sezeryan olacagim cunku riskli bir gebelik geciriyorum. Levent beyle konusmadik ne diyecek dogum icin ama normal dogumu abdurrah dagci önermemisti kalp hastaligim oldugu icin .