uras yakamoz insallah yaa öyledir çünkü ilk testi yaptığımda ben farkettim eşim farketmedi yarım saat sonra birazcık daha belirdi oda gördü bakalim sabah test yaparım kan da veririm ordan belli olur günüm geçmemiş oluyor yine 3 gün öncesi ama kanda çıkması lazım herhalde
yakamoz uras çıkar çıkar merak etmeyin, ben ikinci çizgiyi gördüğüm gibi kan testine gittim yani 5 gün öncesinden. Ama kanda belirdi çok şükür, hadi insallah guzel haberlerinizi bekliyorum😻
uras azize1 yok erken gebelik değil normal eczaden 5 liralık olanlardan.ilk ben gordum çizgiyi ama eşim sonra farketti yani biraz kurudukca belirdi biraz ondan tedirginim bende bakalim hayırlısı yarin kan veririm
uras Epelinkiran istiyorduk bebek o yuzden ovulasyon testi kullandım yumurtalama günüm 10 gün önceydi ama oncesinide degerlendirmistik bilmiyorum önce tutmuş olabilir mi varsa tabi insallah 😊
Epelinkiran uras sabah ilk idrarla yapım daha belirgin oluyor. Bence hamilesiniz tabi kan testi de yaptırın kesib olsun 😊
uras Tgb maşallah çok az kalmış bebisinize kavusmaya sağlıkla doğdun insallah 😊 bende vucudumu tanıyorum ilk gebeligimdede benzer şeyler vardı ikinci olacaktı kurtaj oldum kalbi durdugu için 3 ay önce rabbim ins tekrardan nasip etmistir
merination uras 3 gün kala çok silik ikinci çizgi ile öğrendim bende canım doğru olur diye düşünüyorum
Aysealty uras ben☺Cok cok silik cıkmıstı şüphelenip erken gebelik testlerinden aldım ondan belirgin 2cizgi cıktı o gün kan testi yaptrdm beta hcg 85cıkmstı🙈 inş Allah gönlünüze göre verir☺
Minikbebek Bende hamileligimi öğrendiğimde adetime daha 6 gün vardı bende o iyi olan hamileleik testlerinden aldım yaptım 5tlliklerde bazen yanıltma oluyor hayal kırıklığına ugramayin ben yapmistim ikinci biraz açık renkte kaldı 3 dkye kadar belirginleşti daha sonra kan testi yaptırdim beta degerim düşük cikti ama çok yeni olduğunda kaynakliydi şuan 12+4 günlüğüz Allah herkesin bebegini saglikla kucağına almak nasip etsin inşallah
uras Minikbebek canim benimde betam 10 çıkmış erken olduğu için dedi doktor adetten 3 gun öncesi ins normal yükselir benimde
Kadercevdet Bende 5 gün önce yaptrmıştım 2.çizgi silikti sonra kan tahlili yaptım pozitif çıktı ama erken öğrendiğin zaman da zaman geçmiyor var yok şüphesi oluyor ben eşime bir var diyordum bi yok diyordum canım hayırlı olsun bu arada
uras Kadercevdet insallah bende kanda bakılıp sonuç alıncaya kadar varmış gibi düşünemiyorum hakkımızda hayırlısı olsun sagol.sağlıkla kucağına alırsın insallah melegini 😊
Saadet27 uras evet bende bir kaç gün önce yapmıştım silik çizgi çıktı adet gümümde de kan testi yaptım poZitif 😊😊
Nesoo uras canım bende adet olmam gereken gün yaptım gebelik testi. İkinci çizgi silikti ama hamile olduğumu öğrendim. Kasıklarım çok ağrıyodu ve göğüslerim şişten ziyade dolgunlaşmıştı. Ertesi günü kan testinde de çıktı. Hakkında hayırlısı olsun işllh
uras Nesoo benim kasiklarim da biraz baskı da var yorulunca yürüyünce oluyor bilmiyorum yarin olsada bi sağlık ocağına kan verecem sonuç onu güne çıkıyor galiba ondada