uras Nesoo benim kasiklarim da biraz baskı da var yorulunca yürüyünce oluyor bilmiyorum yarin olsada bi sağlık ocağına kan verecem sonuç onu güne çıkıyor galiba ondada
neziha9305 uras canım ben 5 gün varken yapmıştım çok silik çıkmıştı varla yok arası sonra kan tahlili yaptırdım negatifti ertesi gün tekrar test yaptım biraz daha belirgindi ve sonuç hamileyim 😀😀
uras neziha9305 idrarda çıktı kanda cikmadimi 😕 yarin kan verecem ben adetten 3 gün öncesi oluyor cikarmi acaba bende de
Tgbrl uras Canım bende erken öğrendim kan testi verdiğimde beta 13,39 çıktı doktor emin olamayız şu an 10 gün sonra gel tekrar kan testi yapalım eğer değer artarsa gebelik vardır demişti şu an 25 haftalık olduk Sende inşallah güzel haberler alırsın 🤗🙏🏻
deletedmom99 ayni senin gibi ovulasyon testi kullandm sonra adete 5 gun kala gebelik testi.yaptm silik cizgi ckti sonra bidaha tekrarldm yine silik ckti suan 9+3 hamileyim insallah sennkide bebisdr😙
uras deletedmom99 insallah canim yaa sabah yaparım zaten evde test bakalım nasıl çıkacak cok mu silik sonrada kan veririm
deletedmom99 uras smdide yapabilirsn canmm ben adete 5 gun kala sabah yaptm bide aksam yaptm aksam yaptgmdada silik ckti😀sonra sabahna bitane daha yaptm ondada silik ckti kesinlestrdm
uras feyza123 benim de bi tane oglum var onda adetten bir gün önce öğrenmiştim sonra ikinci istedik hamile kaldım 3 ay önce ve kalbi durdu saglikliz gebelik dediler kurtaj oldum korunma süremiz bitti ve ovulasyonla takip ettim ins tutmuştur.erken öğrenmek istemem en cok da pihtilasmaya yatkınlık çıktı dusuk ten sonra kan sulandirici hap verdi ve gebe kalır kalmaz iğneyle baslicaz dedi doktor ondan dolayı varmi yokmu öğrenmem lazım kandada çıkar ins
uras feyza123 4 gün var testi dün yaptım sabah yine yapacam uc gün kalmis olacak varsa herhalde dune gore biraz daha belirmesi lazim dimi
FahriyeztrkYcel uras ben 6 gün kala yapmıştım biraz bekleyince çıkmıştı ama acaba diyene kadar sağlık ocagına gidin kanda baktırın bence ,ben en son oyle yapınca inanmıştım😊 inşallah sizinde öyle olur hayırlısı olsun😊
FulYasin01 uras Bende yaptığımda aynı şekilde çıkmıştı 2 haftalık hamileydim 💋😍 vardır sizindir bence hayırlı olsun 😍😍
uras Nazzz belirtilerinizde kasik da biraz baskı varmiydi batma oluyor da baskı var goguslerim ağrıyor ama öyle çok dolgunluk yok