uras Adetime 5 gün kala evde test yaptım ikinci çizgi çok çok az belirdi kurudukca biraz daha belirdi acaba doğruluk payı var midir.kasiklarimda batma ,bel ağrısı ve goguslerde hassasiyet var.erken çizgiyi gorupde gebelik olan varmi
OktayMeltemSahin uras benim kuzenim yaptı 3haftalık gebeymiş oda erken yaptı olabiliyor bazen ama tabi testlerde yanıltabiliyor hemen bi kan ver kesin sonuca varırsın derim 🙏🏻
Milen uras evet 5 gün önce yapmıştım testi, ikinci çizgi silik çıkmıştı, adet günüm geçince kan testi yaptırdım tabi erken öğrenince vakit geçmek bilmedi 😄
mucizembenimmm uras aynı belirtiler bende de var bende adetten önce öğrendim çift çizgi çıkınca kan verdim çıktı
Asrinbaby uras canim ben hastaneye gittim tamamen başka sebepten ki bebek düşünmüyorduk daha ana bi baktım doktor hamilesiniz siz dedi 😂 ben şok sonra dedim kesin kanlar karıştı adetime de 5 gün vardı eve geldim idrar testi yaptım anında 2 cizgi oldu hala inanamıyordum. Yani yumurtlama döneminde ben şehir dışındaydım adetten 1 gün sonra tutmuş Allah isteyince oluyor iste . Isteyen herkese nasip etsin Allahım kimseye aratmasin
uras Milen aynen banada pazartesi gelmek bilmicek benim birde pihtilasmaya yatkınlık çıktı coraspirin kullanıyorum gebe olunca da igne kullanacaksin demişti doktorum o yüzden erken öğrenmek istedim 3 ay önce bebegimin kalbi durduğu için kurtaj oldum ve korunma surem bitmişti ins doğru sonuç dur
uras mucizembenimmm ay hayirli olsun sağlıkla kucagina alırsın insallah.darısı bana olsun da doğru çıksın test ins
uras Asrinbaby Aminn insallah bi tane oglum var benim ikinci istedik oldu 3 ay önce kalbi durdu kurtaj oldum çok istiyorduk etkilendik hepimiz en cok da oglum insallah doğrudur sonuç.rabbim sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsi size de insallah evlat çok guzel birşey aynı duyguları yaşamak tekrardan nasip olur ins banada
edagokhan uras benimde senin gibiydi şuan 25.haftam hayırlı ugurlu olsun insallah . erken döllenme dedikleri bu oluyor iişte
Tgb Bende kendimi bildigim için emindim nerdeyse adetten 5 6 gün önce yaptım ama erkende olsa belli eden çubuklardan almıştım çift çizgi çıktı şuan 36 haftalıgız 😍
uras Tgb maşallah çok az kalmış bebisinize kavusmaya sağlıkla doğdun insallah 😊 bende vucudumu tanıyorum ilk gebeligimdede benzer şeyler vardı ikinci olacaktı kurtaj oldum kalbi durdugu için 3 ay önce rabbim ins tekrardan nasip etmistir
yakamoz Ben de 5 gün önce test yapmıştım, hafif ikinci çizgi belirmişti şu an 19 haftalık hamileyim🤗 Bence şimdiden tebrikler😍
uras yakamoz insallah yaa öyledir çünkü ilk testi yaptığımda ben farkettim eşim farketmedi yarım saat sonra birazcık daha belirdi oda gördü bakalim sabah test yaparım kan da veririm ordan belli olur günüm geçmemiş oluyor yine 3 gün öncesi ama kanda çıkması lazım herhalde
Epelinkiran Sizin baya büyükmğş herhalde ben adetimden 2gün önce yaptım negatif çıktı. Adetim geciktikten 1hafta sonra yaptım ikinci çizgi silik çıktı.silik çizgiyi görünce ertesi gün sabaha kadar aralıklarla 3tane farklı markalar test yaptım sabah yaptığım net çıktı. Yani negatif çıktıysa yanlış olabiliyor ama ikinci çizgi silik de olsa gözüküyorsa yanlış olmuyor. Çünkü hormon idrarda çok az demek ki silik çıkıyor ve hamilelik dışında hormon vücutta bulunmuyormuş
uras Epelinkiran istiyorduk bebek o yuzden ovulasyon testi kullandım yumurtalama günüm 10 gün önceydi ama oncesinide degerlendirmistik bilmiyorum önce tutmuş olabilir mi varsa tabi insallah 😊
azize1 uras erken gebelik testi alıp onu yaptıysan doğru çıkıyor ama ilk 5 dakikadan sonrası doğru sonuç olmuyor
uras azize1 yok erken gebelik değil normal eczaden 5 liralık olanlardan.ilk ben gordum çizgiyi ama eşim sonra farketti yani biraz kurudukca belirdi biraz ondan tedirginim bende bakalim hayırlısı yarin kan veririm