Gizemliince siz kendi doktorunuza gidin bence. Ben acil durumda devlet hastanesine gitmek zorunda kaldığımda bana 21. Haftada doğumun başlamış bebek doğarsa ölür yaşamaz ihtimal yok bizim hastanede o bebeğe müdahale edecek ekip de yok sen git burdan imzala şurayı git hemen dediler. İmza attırıp yolladılar. Sonra kendi doktoruma gittim korkulacak bir şey yok yatış yapıldı doğum durdurucularla iş çözüldü halloldu ama kendi doktoruma gidene kadar ömrümden ömür gitti bebeğim yaşamıcak diye. O yüzden ben asla devlet hastanesinin söylediğine inanmam, bence siz de kendi özel doktorunuza görünün en iyisi bu benim fikrim 👍🏻