MammaB Hayır. Doğal doğum dediğimiz olay bebeğine kendi kendine sancıyı ve doğumu başlatan bir olaydır. Sancının dışarıdan verildiği doğumlar adı üstünde dışarıdan suni bir müdahale olduğu için doğal olmuyor maalesef ki dediğim gibi bebeği de içeri de çok fazla strese sokan bir olay. Araştırmalarda suni sancı ile başlatılan ve sonu getirilen doğumlarla dünyaya gelen bebeklerin ilerde panik atak ve anksiyete hastası olma olasılıklarının yüksek olduğunu gösteriyor. Vajinal doğum ve sezeryan doğum vardır.