Leyla9292 28+2 olduk bizde kızımla 🥰 benimde soğuk algınlığı var ne yapsam geçmedi... rahatlatiyor bazı şeyler ama yatağa girdigim an tekrar başlıyor tıkanıyorum. Doktor buhar makinesi verdi sadece tuzlu su ilaçsız oda birsüre iyi geliyor sadece..
Bide kızım aşırı hareketli bugünlerde değişik yerlere tekme atmaya başladı 😂 yerimden hoplatıyor bazen 😂😂 💃🏻🤰🏻