Leyla9292 Mucizesinibekleyenanne bizimde erkek kilosu henüz gitmedim doktora 14 ekim e randevu aldım.
Hazal_orak34 Leyla9292 normal istıyrım ben korkuyorum ama bakacak kımsem olmayacağı için o zamanlar sezaryen olmak ıstemıyorum açıkcası 😔
Leyla9292 Hazal_orak34 bence normal gibi bir şansınız varsa hiç kaçırmayın korkmayın da bu kadar insan yapıyor ALLAH kolaylık veriyor.
Masalseyhan Leyla9292 mrb canim bende 27+6 haftadym gercktn gunler gecmek blmyor gittikce daha yoruluyorum agirlasiyorum.. ben normal dogum dusunuyorum insallah.. doktorum 16 ile 23 aralik arasi dedi bakalim🥰
Leyla9292 Masalseyhan rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.. gerçekten haftalar geçmek bilmiyor benim içinde öyle
Foto03 Kdrkdr 24+5 d3 1000 gram demişti canım. Şimdi 28+2 olduk haftaya perşembe kontrol var bakalım kaç olmuşuz. Muz ye günde 2 tane canım kilo aldırıyor bebeğe 😊
Samnur Benimde 28+6 canim dogum seklini daha belirlemedik hayirlisi ile kucakleriza alalim Insallah 🤲🏻
Gizemabc 35ilknur35 37.haftada çatı muayenesi yapılıyor ona göre normal doğum ya da sezeryana karar verilir diye biliyorum