_Kubraa53 Leyla9292 30+2 Haftalığız bizdee😍 Suanlık çok şükür bi skıntım yok. Arada kalça agrılarım ve kramplar haric 😀 Artık zamanı gelsinde doğuralım istiyorum tabi ama biandan da heyecanlı ve korkuyorumda nasıl olcak diye. Hepimize hayırlı doğumlar diliyorum 🙏🏻😍
Kubraaas @35ilknur35 ben 29. haftada doğum şeklini ne zaman konuşacağız diye sormuştum biraz daha var bebeğin kilosuna duruşuna size bakacağız falan dedi. Ben 33. haftada gideceğim tekrar 34-36 da falan söyleyecek galiba.
Fatmakaan Bizde 30+4 olduk mide yanması dışında bir sıkıntımız yok çok şükür bel agrısı ve kramp olan arkadaşlara yogayı öneririm 3 aydır düzenli yapıyorum ve haftada 2 günde 40 dk yürüyüş bel agrısı yada kramp görmedim daha çok şükür 🙏 onların acısını mide yanması çıkarıyor ama 🤦♀️
Kubra_07 Leyla9292 çok geçmiş olsun canım.Benimde gece yatarken daha çok artıyo sanki boğulacak gibi oluyorum.Inşallah sağ salim kucağımıza alırız da bebişlerimizi bugünleri unuturuz 😊
Leyla9292 Kubra_07 âmin inşallah doğurduğum zaman çevrem bile rahatlayacak sürekli onlara günler geçmiyor zaman durmuş diye diye başlarının etini yedim🤩🤩🤩
Kubra_07 Dryl canım benimde öyle oluyo hem kasığıma hem belime bir süre hiç hareket edemiyorum çok şiddetli bir ağrı.Sonra yürürken topallıyorum resmen bir süre sonra düzeliyo ama biraz fazla oturunca ya da fazla uzandysam tekrar başlıyo
Sedahatun Leyla9292 valla biz de 28+6yız, ayaklarım şişiyor, midem yanıyor. Burun tıkanıklığı halsizlik hepsi var. Bu Cumartesi kontrol var bakalım bebiş kaç kilo oldu
Leyla9292 Sedahatun ben en son 13 eylül de gitmiştim şimdi 14 ekim e randevu aldım..özlüyorum bebeğimi vallah üçüncü olmasına rağmen hergün gidip görmek istiyorum
Leyla9292 Dryl bende öyleyim canım misal kanepede uzanıyorum kalkarken kasıklarima her iki yanınada ağrı giriyor geciyo bi süre sonra rahim büyüdükçe böyle ağrılar oluyor
Sedahatun Leyla9292 ay evet bebişin eşyaları da yavaştan tamam ekim sonu olmadan çantaları da hazırlarım diyorum ☺️ Sonra bekleyiş başlar
Beyzanurlina Leyla9292 29 haftalık olduk doktorumuz hıc bosey demedı dogumla alakalı erken oldugu için 🙈
Ozlemim84 27+4 oldum 2.gebelik olduğu için sezeryan olacağım tekrar 🙄 21 aralık dedi ama 1 hafta önde gidiyor oğlusun belki erkende alabilirim dedi hayırlısı bakalım 🤗
Gmzli21 Kubra_07 bende 27+2 yim ve bende de nefes darligi oluyor bir dönem yine olmus gecmisti simdi yine geldi nefes zor aliyorum cok zorluyor bu da beni dogal olarak