Berrinsoygazi aysenurozdemirr çayı severim ama filtre kahvesiz yaşayamam derdim 🙈 5 ayıma kadar sadece 2 fincan türkkahvesi içtim çayda sayılıdır, Şimdi 6 ay bitti nadirde olsa açık çay ve sütlü filtre kahve içiyorum
aysenurozdemirr Berrinsoygazi allahtan kahveye düşkünlüğüm yok benim🙈 sigarayı bırakınca vücudum nikotin istemeye başlamıştı ilk zamanlar bunuda üç günde dört günde bir türk kahvesi içerek bastırdım şimdi herşey rutine döndü☺️😂
aysenurozdemirr Cad aynen öyle zaten kafein ve kansızlıktan dolayı insan tedirgin oluyor ama abartmadan içmenin bir zararı olacağını düşünmeyenlerdenim🙈
ozge_asel aysenurozdemirr gunde 2 kupa icebilirsin demisti cayi doktorum bana, iciyorum valla kucuk cay bardagiyla max 4 tane de ben iciyorum 😁
354425 aysenurozdemirr hem de nasıl hamilelikten önce sadece kahvaltıda 2 bardak içerdim şimdi çok içmeye başladım canım çekiyo resmen ☕️
Efesevim Çayı bırakamayanlardanım çok canım istiyor kahvaltıda ama taze çay zararlı değil diye biliyorum ama
ipekworld aysenurozdemirr hamile değilken sadece kahvaltı da 1 bardak içerdim sevmezdim hamile olunca 3,4 bardağa cıktı anlamadım 😂🤷♀️
Badevehande Çay olursa içerim ama hergün 2 kupa nescafe içerim yada bi nescfe bi Türk kahvesi😊 kahvesiz yapamıyorum🤷🏻♀️
[silindi] aysenurozdemirr mümkün değil miğdemde yangın var çay içemiyorum asla çünkü miğdem çok yanıyor 36+5 bu arada , çayıda pek sevmem zaten içmemem sorun değilde yanmadan dolayı kendimi ejderha gibi hissediyorum artık 🤣🤣😂🤣
aysenurozdemirr [silindi] bende hiç istemiyorum hep soğuk tuzlu ve ekşi şeyler istiyorum ama çayda çok namussuz akşamları çok güzel gidiyor😂😂😂😂
duygusm aysenurozdemirr Bana doktor iki bardak içebilirsin demişti. Normalde günde bir kaç kupa içerdim, çok azalttım.
Ceydannesi Ruhsuz aynen bende hamile olmadan önce günde 5-6 bardak içerdim şuan görünce bile tiksiniyorum
Zuzucuks aysenurozdemirr hamılelıgımd3 tek vazgecemediğim şey çay oldu günde 4 5 bardak içiyorum demini açıyorum ama.