Ceyda_t aysenurozdemirr ben de senin gibi öğrenir öğrenmez sigarayı bıraktım. Çayı da sadece kahvaltıda bir bardak içiyorum. Kahve de haftada bir falan. Hayatım değişti birden çok boşlukta hissediyorum kendimi :(
defne55 aysenurozdemirr normalde çayı sevmeyen bi insanım zaten ama şu iki gündür grip yüzünden 3 demlik limonlu çay bitirdim😂😂
1004nese Çayı hiç sevmiyorum O yüzden şanslıyım 😄 Kahve çay kullamiyorum zaten Süt ve su en sevdiklerim 😄
Kirmiziigelin aysenurozdemirr canım bende hamilelikte özellikle caya düştüm ama çok açık olmasına dikkat et ve eğer şeker kullanıyordan dr azalt dedi bana cayı
doganBanu aysenurozdemirr benim doktorum 4 bardak çay(açık), 1fincan kahve içebilirsin günlük dedi. Ama ben ilk 12 hafta ikisindende tiksindim hala da içemiyorum😏Normalde günde 3 4 fincan kahve ve sınırsız çay içen bir insandım🙈Şimdi aklıma gelmiyor.
Minnosizmmm aysenurozdemirr ben doktorum sormadan dedi günlük 1 fincan sert olmayan kahve hakkın ve açık 4 -5 bardak çay içebilirsin dedi bende maksimum 3 bardak içiyorum kahveyi çok sevmem zaten şuana kadar bi sıkıntım da olmadi
Zeynada aysenurozdemirr Canım ben deli tiryakisiydim. Ama mucizevi bi şekilde çaydan tiksindim. Şuan 35. Haftam daha yeni yeni içmeye başladım. Çok canin isterse günde 2 bardak içebilirsin açık olsun ama. Çünkü bebek vücuttaki demiri emdiği için vücutta otomatik savunmaya geçio ve demiri emen şeyleri kabul etmiyo. Bende galiba bu yüzden tiksindim.
aysenurozdemirr Zeynada kahvaltılarda hiç içmiyorum genelde ya süt içiyorum ya su içiyorum, akşamlarıda eğer çay demlersem max 3 bardak içebiliyorum😂
Gizemabc Ayseysf hem kansizlik yapiyor ki hamilelikte kan seviyemiz dusuyor, hemen hemen hepimiz kan ilaci iciyoruz. Hem de icindeki kafein bebegi yaramiyor.
aysenurozdemirr [silindi] bende hiç istemiyorum hep soğuk tuzlu ve ekşi şeyler istiyorum ama çayda çok namussuz akşamları çok güzel gidiyor😂😂😂😂
Guguk aysenurozdemirr çok açık içiyorsanız en masumu o bence. Bende iki bardak açık ve şekersiz içiyorum
aysenurozdemirr Guguk birşeyi yiyip içmeden önce bu kadar düşüneceğim aklımın ucundan geçmezdi, insan içinde can taşıyınca iki defa düşünmek zorunda oluyor, meleklerimizin canı sağolsun, sağ salim gelsinler♥️
Guguk aysenurozdemirr düşünebilen hamile olmak çok güzel bişe bu zamanda, ne yazık ki aman ondan ne olacak ki diye yaşayan insan dolu. Tabi herkesin kendi tercihi ama duyarlı sorumlu olmak bunu şimdiden düşünmek çok güzel . Amin hepimiz hayırla kavuşalım inş