[silindi] valla ben 2 aylığım geçtik hatta 2 ayı kilo bile alamadım daha gelişimi de iyiyken bebeğimin daha 2 gün önce görüştük arkadaşımla 4 aylık hamile inanın çok çok az çıkmış karnı ha şu da var kişiden kişiye değişir belki kilo almaya meyilli olanlarınki hemen çıkabilir bide burda da okuyurum genelde gazdan filan şişebiliyormuş karın geri inende varmış öyle kalan da bilemiyorum valla