Burcu16 Hikmetb öldüm öldüm dirildim bulantıdan 7+5 yani 8. Haftadayım ilkinde hiç yaşamadım üstüne de bi güzel grip oldum en agırından😹 bi umut yaşıyoruz
Jralkan Hikmetb 8. Haftadayiz bizde bulantilar devam , birde karnimda sanki agir spor yapmisim hamlamis agrisi var sizde de varmi
Hikmetb Sporcuanne__34 maşallah canım ne mutlu sana ben 7+6 bulantılar mahvetti beni 😔 ama çaresini buldum 😀
Ummugulsum_44 8+1 iz şükür ilaçlarla duruyor bulantım şükür ama sürekli halsizlik ve tuhaflık var inşaAllah bugünlerde geçer 🙈🙏🏻
Hikmetb Burcu16 geçecek inşallah biraz sabır kendi mutfagım da bana kokuyor giremiyorum evde durmamak en iyisi kayınvalidem sagolsun evi yakın sabah aksam oradayım sende aile büyüklerinden yardım iste. Evde fazla durma dısarı cıktıkca gecer açılırsın. Hayırla kucagına al inşallah ❤️
Ceyda_t Burcu16 Ya bende aynı durumdayım. Oğlumda hiç böyle olmamıştı çok rahattım. Baş dönmesi, sevimsiz mide bulantısı gibi bişey bide üstüne gribe bağlı baş ağrısı, halsizlik, tıkanıklık. Nefes alamıyoruumm 😩
Seymasyma 7+3 deyim bir kez kustum ara ara mide bulantısı baş dönmeai yorgunluk var sık tuvalet çıkıyorum bizde durumlar böyle 😊
Caglates Kizlar ben keseyi 6 haftaliken gordum bebek gordunmedi suan 7+1iz 8 haftaliken randevum var ozaman bebegi gorurmuyum sizce siz kacinci haftada hem keseyi hem bebegi gordunuz
hilalyavuz Caglates canım geç döllenme olmuş olabilir ya da bazen 8.haftalarda duyulabiliyormuş kalp atışları.Ben 6+4 de duydum kalp atışlarını ki benim de geç döllenme olmuş şu an 9 haftalık son adete göre ama keseye 8+2 sen de duyarsın inşallah kalp atışlarını minnoşun 🤲🏻☺️
Deletedmom091 6+3 hiç bulantım falan olmadı öğrendiğimden beri 🤷🏻♀️bünyesel diye düşünüyorum..ara sıra kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti tek hissettiğim..yarın kalp atışı için randevum var bakalım.. herkese sağlıklı kolay süreçler diliyorum🙏🏻
Hikmetb Deletedmom091 MaşAllah, benim 7. Haftada tamamen başladı bulantılarım inşallah senin kolay gecer. Allah yardımcımız olsun ❤️
Pelinkcr 8+5 haftalığım şuan.Normal bir tiksinti bulantı hissi oluyordu ama şu iki gündür çok bulanıyor havadan sudan herseyden herkesten tiksiniyorum herşey kokuyor😪Gögüs hasasiyetide fazlasıyla var.Yine de şükürler olsun ilk gebeliğim allahım zorlastırmadan hemen nasip etti ne kadar şükretsem az🙏🏻❣️
Bernayksl Pelinkcr aynı hafta ve gün canım aynı belirtiler bende de var sabah bulantim kasıklarım çok ağrıyor bazen 😕
EsraOzsusam 10+3 hala bulantım var... umarım en yakın zamanda geçer :(( yemek yapamıyorum yapsam yiyemiyorum yarı ac yarı tok yasıyorum simdilik:(
F_NUR_K-S Hikmetb 5+5 mide bulantısı ve yanması 2 gündür var ama istifra vs olmuyor şükür.. Sadece ara ara atıştırmazsam şiddetleniyor iyice. Kabızlık sorunum var bir de.. Onun dışında bişey yok :))
Seymasyma F_NUR_K-S kabızlık için bol su ve kayısı öneririm canm benim hamile kalmadan önce bile kabızlık sorunum vardı bu şekilde atlattım
Hikmetb F_NUR_K-S kraker ye benim bulantımı kesiyor. bide doktoruna soylersen ilaç yazacaktır bulantı için.