elfozgrel Maddiyatta ciddi problem yaşamayacaksan özel hastaneyi tercih et. Özel hastane de doktor Doğuma girmek mecburiyetinde saat kaç olursa olsun. İlgi alaka göstermek zorundalar ve gerçekten tecrübeli personel çalıştırılıyor. Benim gittiğim hastane muayene ücreti 90₺ normal Doğum 2600₺
Şimdiden para biriktiriyorum Doğumu özel hastane de yapacağım.
Zengin değilim ama Maddi problemim çok kötü de değil. O parayı Doğuma vermezsen başka yere yine gidecek. Bir hemşire olarak konuşuyorum; Üniversite hastanelerinde öğrenci doktorlara bırakıyorlar her şeyi ders niteliğinde. Acı çekme oranın yüksek ya da yanlış müdahale. Devlet hastanelerinde ebeler doğum yaptırıyor seni sancı odasına yatırır içeri de çay kahve içer. Doğuracağın zaman gelir yanına pek ilgilenmez. Doğumda yırtılman acın ilgisizlikten dolayı önemsenmez.
Özelde parayı basıyorsun sana kimsenin sesi çıkmaz ilgilenmeme şansları Yok. Yazdıklarım tecrübe ile sabittir