elfozgrel bence şans meselesi ya bazı özel hastaneler var o kadar para veriyorsun çalışanlar azalıyor bağırıp çağırıyor bazılarıysa o kadar olumsuzluğa rağmen melek gibi aynı şey devlet hastanesinde de geçerli. Genelde devlet hastanesinde bazı çalışanlar bana paramı devlet veriyor mecburiyetim yok olarak bakıyor ama iyisi de çok iyi gebeliğim ilk öğrenmeye acile gittim doktorum o kadar güler yüzlü iyi biriydi sonra hemşire kan almaya şarkı söyleyerek geldi uzat hayatım kolunu dedi şakalasti benimle sonra dedim ki allahım özelde böyle muamele yok çok tatlılardı 💖