elfozgrel Ben devlette yapacağım doğumu, ilk bebeğim benimde. Araştırdım iyice. Trabzonda yeni gelinim. Burada ki özel hastanelerde şu sıkıntı var, yeni doğan ünitesinde yer olmuyor, bebek açıkta kalıyor, yada bilerek bikaç gün fazladan yatırıyorlar para için çok duydum bu tarz şeyleri. O nedenle iyi bir kadın doğum hastanesinde devleti tercih edicem doktorumla da iyiyiz şimdilik bakalim ❤