Meteannesi benimde ilk iki gebeliğim çok rahat geçti bunda düşük riskim oldu kanamalı bir şekilde ilaçlarını dikkatli kullan ağır,kaldırma varsa yakınında annen kayınvaliden gelip bebekle ilgilense süper olur..korkmayın gebelerde oluyor genelde bu tip kanamalar çoğu da düşükle sonlanmıyor..tutulacağı varsa o bebeğin het şekilde tutunuyor ana rahmine..geçer geçer merak etmeyin..