Minikbezelye 4. haftanın sonunda önce kahverengi lekelenme oldu 2 gün sonrasında kırmızı kanama geldi, adet gibiydi. Düşük yaptığımı düşündüm. Çok kanamam oldu, çok sıkıntı üzüntü yaşadım tutunamadı sandım. Öyle kabullendim. 2 gün kanama sonrası kahverengi devam etti. Bir kaç gün sonra gebelik testi yaptım tekrar yine pozitifti. Hastaneye gidip kan verdim beta hcg 600 çıktı, doktor gebelik görünüyor hafta içi randevu al muayene ol dedi. Muayene oldum kese ve bebek görünüyor dedi. Geçen hafta kalp atışı görünüyor dedi. Şimdi 7+2 deyiz ve sorun yok şimdilik elhamdulillah. Allah sağlık sıhhat versin. İyi düşün iyi olsun ama doktora görün muhakkak. Ben kaybettim sanmıştım tutunmuş.