Minikbezelye kuzum öncelikle hayırlı olsun bebeğin, bende Senin gibi aynı haftalarda kanama yaşadım ve düşük tehlikem vardı, oğlum yapışıklık ve miyoma tutunmaya çalıştığı için sürekli kanamam oldu ara 2 hafta. İğne ve progestan fitil kullandım 12. Haftaya kadar. Şimdi çok iyiyiz şükür yarın 30. Haftamıza giriyoruz. Kendini üzüp strese sokma, doktorunun söylediklerini yap, Allah’ın izniyle tutunur bebeğin inşallah (içimden oğlun demek geldi ☺️)