Esra_benzek sumosgoksu ben göremedim 2. çizgiyi 2 gün sonra yada adetin geçiktiğinde yap ve sabah ilk idrarınla yapmanı tavsiye ederim. Adetin geçiktikten bi kaç gün sonrada kan verirsin .
Rbysf Tucenur canim ben adetime 2 gün vardi kan tahlilinde düşük bir bthcg degeri cikti hamilesin demisti dokto2lr 1 2 gun sonra tekrarbbakiyolar kan sonucuna artma varmi diye sizde En sağlıklısı kan tahlili vermeniz
Tucenur Rbysf cok sinirlerim bozuldu 2 kere test yaptım cumartesi silikti simdi yaptım tek 🤷♀️ Dogru bekleyeym
sumosgoksu Tucenur ysrın adet olmazsan kan Ver Benim de başıma gelmişti Adet olmama 2-3 gün varken ikinci çizgi bariz çıkmıştı Adet olacağım gün bir daha yaptım negatif hormonlardan kaynaklı sanırım
Haticenurum123 Tucenur insallah cnm yarın sıradan ucuz testlerden al yap varsa cikar insallah mujdeli haberlerini bekliyorum
Tucenur zynb_ozkn benimde oyle am adet sancısı gibi değil sanki ara sıra kasıklarım batıyo gibi normlde cok agrır ilac içerim duramam 3 gün önceden başlar bilmiyorm belkide pskljk 😔