sumosgoksu canım testi yorumlamaktan ziyade sana bir tavsiyede bulunmak istyorum yanlış anlamanı istemem kendim yaşadığım için başkası yaşasın istemiyorum. Ben gebeliğimi adete 7 gün varken idrar testinde öğrendim. Sonrasında sürekli beta artış takibi yapıldı kollarım delik deşik oldu. İlaç kullanıyordum doktoruma gittim hemen hamileyim ilaçları bırakayımmı dedim. Bıraktırmadı başka bir güne randevu verdi keseyide görürüz dedi adetimi 2 gün geçeydi randevu. Gittim keseyi göremedi. Gebeliğimi yeni öğreneceğim zamanda keseyi görmeye çalıştı doktor. İçeride kanama var vajinal kanaman ağrın varmı dedi yok dedim keseyi göremedim ama kan var diye tekrarladı dış gebelik olabilir dedi. Tekrar testler istedi. Kan verirken artık ağlıyordum kollarım delik deşik oldu canım çok yanıyordu damarımda olmadığı için kanda gelmediği için resmen tüpün ucunu iğnenin ucuna yaslayıp kan akmasını bekliyorlardı. Artık sinir olmuştum sürekli ağlıyordum hep bir sonraki günü bekliyorum diye. Hala daha keseyi göremedik bugün yine kan alımları var yine kese takibi var ve ben bugün 4+4 yine kese görünmeyecek biliyorum bugün yine doktora gideceğim. Hep bir sonraki adımı bekliyorum bebeğe birşey olacağı yoksada stresimden korkumdan olucak diye korkuyorum artık. Sana tavsiyem sakın ama sakın öğrenmek için acele etme ve adetinin bir hafta geçmesini bekle. Yoksa durum benim yaşadığım gibi oluyor