sumosgoksu Kızlar beni bilenler bilir bugün erken gebelik testi yaptım zor görünen bir çizgi var Ben resmini çektim görünüyor ama bilmiyorum ama Adetime 4 gün var https://imgyukle.com/i/o7wzw6
belinay13 sumosgoksu cok cok silik sanki gozukuyor bana da oyle geldi gittikce koyulasabilir ama benimklr oyle olmustu
Tucenur sumosgoksu olabilir canım aramızda 4 gün var tam bnm de silikti koyulasır mutlaka varsa 2 gün kala bi dene tekrr
belinay13 sumosgoksu evt adetime 3 gun kala yaptim benimde asiri silik cikti ama goruyodum sonra durdukca koyulasti hafiften 1 gun snra tekrar test yaptim biraz daha koyu cikmisti ☺️
Tucenur sumosgoksu evet hamileee☺️ Tek tek güzel cevp lar geliyoro gruptan arkadasımız hamile sıra bizde inşşş
Rbysf Tucenur canim ben adetime 2 gün vardi kan tahlilinde düşük bir bthcg degeri cikti hamilesin demisti dokto2lr 1 2 gun sonra tekrarbbakiyolar kan sonucuna artma varmi diye sizde En sağlıklısı kan tahlili vermeniz
Tucenur sumosgoksu evet 🙏hayırlısı allahtan ☺️ Allahımmm inşallahh vardırrr ikimizdede bn cok istiyorum ve pazar evlilik yıl dönümü tam süpriz zamanı eşimee allahım sen konuyu biliyosun 🙏aminnn 😂