Duruveannesii bende gözümü o kadar korkuttum ki ama hiç öyle korkulacak birşey değilmiş benim dikisim hiç olmicakmis mesela ama kızım ellerini açıp geldiği için biraz o yırtmış daha kolay çıksın diye de dışardan biraz kesi oldu ama öyle aman aman değil zaten şimdi estetik dikiş uyguluyor bütün doktorlar belli bile olmuyor zaten öyle felaket bişekilde doğum da olmaz bebek anne sağlığı var doktorlar da kör.degil öyle parçalasılar