Duruveannesii canım hiç korkma çünkü kişiden kişiye değişiyor demeki onun yırtılması çok olmuş ,kendini fazla zorlamış ondan dolayı öyle olmuş ,senin belki çok az dikişin olur belki de hiç olmaz ,içini ferah tut ,iyi düşün ,merak etme ebelerde bi okadar tecrübeliler sonuçta 😊