Serce Ayse_Gul bende de aynı valla belim büklüm de kırılıyor resmen devamlı uykusuzluk akşama kadar yatsam da aynı 😔
Ayse_Gul LoriLori ben günün her saati halsiz ve iştahsızım 🤷🏻♀️ Bazen bi canlılık gelir 1 saat kadar falan kalkıp ortalığı temizleyip yemek yapıp yatıyorum 😂😂
_busra Ayse_Gul valla bende öyleyim 32+4 olduk . Hiç bi iş yapasım gelmiyo mecburen kalkıp yapıyorum bu kez daha halsiz düşüyorum. İştahım çok iyidi bu ara azaldı bi tek kahvaltıyı düzgün yapıyorum akşam yemeğinde hiç bişey yemek istemiyo canım 😔
Akrep Ayse_Gul iştahsızlık var bir de üstüne mide yanması yaşıyorum.gece bile uykudan kalkıp gaviskon alıyorum. En zor yanı bu.
ece_18 Akrep gece yatarken soğuk süt için çok iyi geliyor bnde o dertden çekiyordum günlük küçük süt katıyorum dolaba gece yatarken içiyorum çok rahat ediyorum
TugceYurduseven06_ Ayse_Gul 32+0 dayız sanki agır bir gribe yakalanmısım hissi. birsey yaparken 40 kez mola vermem
Badevehande ece_18 tanıdıklarım var lisede sınıftan arkadaşlarım Elif var kardeşi Mesude babaları vefat etmişti ama çoktandır orada oturmuyorlar diye biliyorum sık sık giderlerdi😊