ece_18 Akrep gece yatarken soğuk süt için çok iyi geliyor bnde o dertden çekiyordum günlük küçük süt katıyorum dolaba gece yatarken içiyorum çok rahat ediyorum
Badevehande ece_18 tanıdıklarım var lisede sınıftan arkadaşlarım Elif var kardeşi Mesude babaları vefat etmişti ama çoktandır orada oturmuyorlar diye biliyorum sık sık giderlerdi😊
defne55 Ayse_Gul halsizlik olmaz mı yerimden kalkasim yok iştahsızlık yok arada bir oluyor geçiyor ama yiyorum gene 😂