Misskokulumm Ayse_Gul halsizlik kimde yok ki🤪🤦♀️valla 38 olcam oturduğum yerden kalkasım yok canm da pek bir şey istemiyor 🥴
Esesen Ayse_Gul halsizlik kesinlikle var. Sabah iştahım yerinde ama sonra akşam yatana kadar çok az yiyorum canım bir şey istemiyor bi meyve yiyorum o kadar. 32+1 im
Biryabanci1 Ayse_Gul Canım kan ilacı kullanıyormusun ☺️ Bende de vardı doktorum kan değerlerime bakıp halsizliğin kan düşüklüğünden olduğunu söylemişti kan ilacımı içinde bi kendime geliyorum ☺️
Serce Ayse_Gul bende de aynı valla belim büklüm de kırılıyor resmen devamlı uykusuzluk akşama kadar yatsam da aynı 😔
Tatlianne5242 32+4 günüm halsizlik çok var hep yatasim geliyor zaman yaklaşıyor temizlik yapim diyorum ama el kol kalkmıyor yarin kontrolüm var bunu bir sorucam normal mi diye
Biryabanci1 Ayse_Gul hmm analdım canım 2 ye çıkarabilir belki yine de kan değerlerine baktır ☺️ Doktorum halsizliğin ondan olduğunu söylemişti bana ☺️
naz55_ Kan değerine baktırmalısın. Benim bakıldı kanım düşük çıktı 2 kere serum takıldı bir hafta arayla. Şimdi daha iyiyim
Badevehande 31+5 bende halsizlik yok kan, magnezyum, vitamin kullanıyorum hatta bugün koltukları sildim konsolumu temizledim bi dünya iş yaptım belki havadaki nemden dolayı halsiz olabilirsiniz😊
Ayse_Gul Badevehande ben buraları pek bilmiyorum ki mersinliyim aslında eşimin işinden dolayı geldik buraya 🤷🏻♀️