Erbualp Dilaemrh amin çok teşekkür ederim . Benim de baş agrılarım geçer umarım 🙏🏻 Sağlıcakla i bebeklerimizi sağ selim kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
Dilaemrh Erbualp Geçer geçer merak etme herkeste oluyor hamilelikte normal. Amiin inşallah zamanında sağlıkla gelsin bebişlerimiz🙏🐣
online_mom Erbualp bende düşük tansyon vardı.hamılelıkle beraber daha çok düşüyor.su ıçmezsem 2 gun agrı cekıyorum 😌 bol su iç baya fazla iç düzelir bence.bende işe yarıyor çok şükür
Erbualp online_mom su miğdemi bulandırıyor şu sıralar zor içiyorum su kelimesini söylerken bile çok kötü oluyorum
Erbualp Kubraseyit00 çok geçmiş olsun bende diğer gebeliğim de böyle baş agrısı yaşamadım ama bunda çok şiddetli geçiyor korkmaya başlıyorum belirli bir süre sonra :(
Erbualp ylzzz öylemi bunu bilmiyordum baktırayım olmazsa yarın çünkü normal değil yaa bu agrı bazen sadece sol tarafıma vuruyor bu baş agrısı
Ftmkkr Erbualp ayni bend3 senin gibiyim basim ageiyor bu durum beni halsiz yapiyorum acile gittim agri kesici serum taktilar kendime geldi 😊💞
Erbualp Ftmkkr acile gitmeyi bende düşündüm de dr Normal ilaça izin vermedi oda izin vermez diye gitmiyorum açıkçası agrıyı çekiyorum