Erbualp merhaba benim de migrenim var avmigran icmeden asla gecmez. 9+4 haftalık hamileyim iki kez migrenim tuttu, ikisinde de çin yağı ve artdehuile ile geçirdim bir de parol içtim. normal bir baş ağrısı değil ama bu 🙄 artdehuile’yi instagramdan takip edip yaşadığın şehirdeki eczaneleri bulup migren yağı yaptırabilirsin. 80 liraya kocaman bir tüp yaptırdım muhtemelen doğumdan sonraya da kalır. mide bulantısına da aşırı iyi geliyor tavsiye ediyorum.