Erbualp Benim de dayanılmayacak derece olmuştu zonkluyordu arada hatta. Baktım olmuyor doktoruma sordum parol önerdi. Abartmamak şartıyla kullanılabilir bence ama diğer ağrı kesiciler değil kesinlikle. 21+3 haftalığız şuan sadece 1 tane parol içtim bu zamana kadar ama iyi geldi. Şuan ağrı sıkıntımız yok ilerleyen haftalarda geçiyor. Geçmiş olsun canım🤗