yigitmom_ Umarım canım ☺️Belki de öyle olmuştur, Mahmut hocaya iyi diyenler çok ama maalesef bana yanlış teşhis koymuştu. Tüp bebek tedavisi öncesinde rahim şekli yüzünden ona muayene olmuştum tavsiye üzerine. Önce bir “sen niye bebek için geldin? erken daha, deneyin bir sene” diye azarladı beni, ben “hocam ben bebek için gelmedim benim rahmimde bir sıkıntı var onu göstermek için geldim”dedim. filmlerime baktı, vajinal muayene etti ve bana kesin bir şekilde çift rahimli olduğumu, kesinlikle ameliyat olmamamı, rahmimi parçalayabileceklerini ve bebek için denememi söyledi. Biz hastaneden çıktık ama benim içime sinmeyen bir şeyler vardı, hissettim yani bir tuhaflık olduğunu, tavrı ve açıklamaları beni hiç tatmin etmedi. Eşime başka bir doktora gitmek istediğimi söyledim. Yine araştırarak Uğur hocaya gitmeye karar verdim. Aynı şekilde durumdan ve Mahmut hocanın söylediklerinden bahsettim, filmlerimi gösterdim muayene etti, sonuna kadar bütün kaygılarımı düşüncelerimi dinledi. Ve perde mi çift rahim mi olduğunu tam olarak vajinal muayeneyle söyleyemeyeceğini bunun için laparoskopi yapılması gerektiğini, eğer çift rahimse hiç bir müdahale yapılmayacağını ama perdeyse histeroskopiyle perdeyi alacağını söyledi. Ben ona o kadar güvendim ki akşamında karar verip 2 gün sonra hemen laparoskopiye girdim. Sonuç olarak çift rahşmli olmadığım ve rahmimde çok nadir insanda görülen en tepeden vajen girişine kadar koskocaman bir perde olduğu anlaşıldı. Asla ameliyat olma diyen Mahmut hocanın aksine Uğur hoca perdeyi aldı ve yapışıklıkları açmak için 3 ay sonra tekrar bir hşsteroskopi yaptı. Tabi bu arada Mahmut hoca bebek için 1 sene bekle derken bizim bebek için sorunlarımız olduğu ortaya çıktı ve ben şu an Uğur hoca sayesinde 2. Tüp bebek denemesiyle 36 haftalık hamileyim. Bana 3 senedir bir baba, bir abi gibi davrandı. Allah ondan razı olsun, her gün ona dua ediyorum, herkese de Allah iyi doktorlarla karşılaştırsın diyorum. Mahmut hocaya kalsaydı şu an ben büyük ihtimalle hala bekliyor olurdum ☺️🙈